Eli mulla oli tnää ratsastus:)! Menin Maikilla♥ Mentiin tunnilla väistöjä jotka ei maikilta oikeen sujunut hyvin..:) Mutta kyllä se väisti vähän ku oltiin kauan menty:)! Lopussa laukkasin sitte yksin ympyrällä onneks:D Mentiin lujaa. Mut ihanan tunti parhaalla hepalla♥! jaja otin vähän kuvii mut älkää ihmetelkö laatuu...-.-
Maikki on siis 9 vuotta(:
. 
Maikki paras♥
Kommentit